About

Salam,selamat datang ke blog nadia

26 Julai 2018

Harap keajaiban berlaku



Hye semua

ye saya memang jenis susah tidur

seperti semua kawan rumah sewa dulu tahu

saya seorang yang susah tidur walaupun mengantuk tahan apa walaupun

mata dah merah

ye saya jenis susah tidur lagi-lagi kalau banyak benda nak fikir

paling lewat dalam kul 9 mlm tak tidur memang tak akan tidur atau susah nak tidur

saya bukan jenis yang letak kepala je terus tidur

walaupun tak ada masalah pun masih sama

pernah terjadi masa zaman belajar tahun lepas

masa tengah praktikal dekat shah alam

ada satu malam tu kemungkinan saya terlalu penat sehingga tertidur sendiri

budak rumah nama hanim nak makan waffle roll saya punya sikit

dia siap nak masuk bilik nak kejut hanya semata nak cakap nak makan sikit waffle

tapi dihalang oleh izzah

siap kata jangan dikacau nya budak tu

budak tu dah la susah tidur

kan kejut tak tidur-tidur budak tu nanti

nak makan

makan je esok pagi bagi tahu dia

Ps:- macam mana tahu esok pagi nya si hanim bagitahu yang dia nak makan waffle roll tu 

sikit, dia nak kejut sebab nak minta sikit sebab teringin tapi kak izzah tak bagi kejut

jadi saya cakap la nak makan,makan je tak apa,terus izzah kata ye la ko bukannya senang

tidur,karang dikejut tak tidur sampai pagi

ye saya memang susah tidur

paling lewat dalam kul 9 malam je

kalau lepas tu memang yakin tak akan dapat tidur

sebab saya jenis susah tidur zaman praktikal tahun lepas bayangkan tak boleh tidur

sehingga kul 4 lebih baru dapat tidur setelah dipaksa

sedangkan pukul 7 nak bangun siap p tempat kerja

sebenarnya perkara ni berlaku sejak pertengahan zaman diploma lagi

sampai la sekarang

dan sejak tu saya mula susah tidur selagi tak dengar orang menyanyi

tapi lama-lama dah okay sehingga la zaman degree

masih susah tidur cuma habit kena dengar orang nyanyi tu dah kurang

cuma sekarang bila tak boleh tidur saya akan pasang zikir yang boleh buat senang tidur

tapi ia hanya berfungsi kadang-kadang

macam semalam dengan banyak masalah ditambah lagi masalah

sampaikan kul 2 lebih nak pukul 3 baru dapat tidur dan pukul 4 kena kejut dengan ibu

hantar dia p ktm sg buloh

jadi kira la sendiri berapa jam je saya tidur

dah sekarang saya mengantuk tapi tak boleh tidur

walaupun dah paksa diri tetap tak boleh

ditambah dengan banyak benda nak fikir

harap satu hari nanti saya boleh senang tidur seperti orang lain

yang tak perlu paksa diri untuk tidur

kerana paksa diri untuk tidur tu sebenarnya penat

tapi kenalah ikut

dah nasib badan



Tiada ulasan: