Salam,hai semua.Terima kasih sudi singgah blog Cik N.Kalau nak tinggalkan pesan boleh tekan chat here.Jumpa lagi

21 Februari 2018

Alhamdulillah



hai semua

sihat ke?

kalau tak sihat cepat-cepat pergi jumpa doktor ok maklumlah nyamuk aedes banyak 

nanti kena deman denggi pulak

malam ni Cik N rasa bersyukur sangat

apa yang bersukur sangat tu Cik N

ye la

korang ingat tak entri sebelum ni

ha baca dulu ok


dah tahu kan

sebenarnya Cik N rasa bersyukur sangat

Terima kasih Ya Allah swt kerana dengan izinnya segala urusan Cik N yang Cik N nak kena

uruskan tu selesai

Kan di entri sebelum ni Cik N minta korang doakan agar segala urusan Cik N

dipermudahkan kan

Cik N bersyukur sangat berkat doa korang semua dan dengan izin dari Yang maha esa

urusan Cik N untuk tu selesai dengan mudah

Bayangkan masa Cik N pergi tu sampai je kat situ

Cik N beli air dengan beli sosej dekat kedai makcik yang masa belajar dulu Cik N selalu 

beli dengan dia, dia pun terkejut nampak Cik N

dia siap cakap lama makcik tak nampak adik,jadi Cik N kata la saya dah abis belajar dah 

makcik datang sini pun nak uruskan hal audit form untuk konvo bulan 11

terus makcik tu cakap patut la lama tak nampak adik dulu adik selalu beli dekat kedai makcik

dah masak sosej tu Cik N masuk dalam surau sementara nak tunggu fakulti buka sebab 

masa Cik N sampai Cik N nampak macam tak buka lagi tu yang Cik N duduk dalam surau tu

dah selesai makan Cik N pun bangunlah pergi ke bilik hop Cik N tapi macam gelap je bilik

 dia pastu nampak kat situ ada tulis nota kata dia cuti ada apa-apa tanya bilik sebelah dia

kebetulan sebelah tu ada puan ke cik jadi Cik N cakap la saya nak hantar borang audit

dekat borang ni kata kena minta tandatangan hop tapi sir norman tak ada

terus dia cakap oh awak boleh hantar dekat admin

jadi Cik N pun terus la ke admin tunggu giliran biasa la musim awal permulaan sem baru 

ramai la pelajar ada masalah jadi Cik N pun tunggu la giliran

dah sampai giliran Cik N

Cik N cakap la nak hantar borang audit form tapi dekat sini kena minta tandatangan Sir 

Norman tapi tadi saya pergi bilik Sir norman dia tengah cuti saya jumpa Puan Juliza ke 

apa tak ingat dah (haritu ingat la masa jumpa tu sekarang tak ingat)

terus admin tu tanya sapa kata kena dapatkan tandatangan Sir norman

dekat borang ni saya nampak kena dapatkan tandatangan Sir norman

terus dia cakap oh tak apa boleh hantar sini

dia semak semua borang lengkap

pastu dia suruh Cik N isi maklumat dalam buku log tu kata Cik N dah buat audit form

lepas tu selesai urusan Cik N

Ya Allah swt terima kasih sangat-sangat kerana permudahkan urusan Cik N

bersyukur sangat

Terima kasih

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.