Salam,selamat datang ke blog nadia

14 Mac 2018

Azam yang tak terlaksana



Hye semua

harap semua sihat okay

untuk entri kali ni Cik N nak cerita pasal wishlist Cik N

kalau korang perasan kan bila masuk ke blog Cik N akan ada bahagian kat tepi kanan yang 

tulis wishlist

itu sebenarnya wishlist Cik N 

untuk tahun sebelumnya

setakat tahun lepas hanya dua azam je yang mampu Cik N tunaikan

iaitu dapat kan ijazah

kedua dapat lesen kereta

jadi untuk tahun ni

Cik N berharap agar Cik N dapat tunaik semua azam-azam Cik n untuk tahun ni

yang Cik N dah berazam masa tahun baru 2018

Cik N hanya mampu merancang tapi Allah swt yang lebih tahu

bila Cik N boleh tunaikan semua azam-azam Cik N

tapi untuk tahun ni Cik N berharap agar Cik N dapat tunaikan azam Cik N

walaupun tak semua tapi Cik N harap ada lah yang Cik n dapat tunaikan

Korang doakan Cik N okay

mana tahu doa dari korang termakbul ke kan

Amin

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.