Salam,selamat datang ke blog nadia

14 Februari 2018

Ya Allah Permudahkanlah Urusanku


Hai semua

Harap-harap la urusan esok dipermudahkan

Amin

Kalau tak, tak selesai lah urusan Cik N

Cik N nak kena uruskan borang-borang untuk konvo Cik N bulan 11 nanti

Mesti korang kata lambat lagi la Cik N

Cik N tahu

Kalau korang tahu yang sepatutnya Cik N konvo tahun lepas bersama-sama dengan kawan 

Cik N mesti korang akan sokong Cik N uruskan awal

sepatutnya Cik N konvo tahun lepas tapi disebabkan masalah Cik N tak sempat ambik 

muet maka terpaksalah Cik N tunda konvo

Diharapkan esok urusan Cik N dipermudahkanlah

dah selesai urusan buat audit form Cik N ada urusan lain iaitu cari lagi mana-mana kerja 

kosong untuk Cik N mohon dengan Cik N nak cari fail-fail yang ada sijil Cik N

haritu ada bila nak guna tak ada pulak

nak kata tertinggal kat rumah sewa dulu

Cik N rasa Cik N ada ambil benda penting kot tak kan la Cik N nak tinggal kan

sebab baru je baru ni Cik N nampak ada kat bilik

tut tut bila cari tak ada pulak

tu yang pelik tu

kalau tak macam mana nak bawak nanti kalau ada temuduga kan

walaupun masih tak dapat tawaran kerja lagi

tapi apa salahnya kalau Cik N cari siap-siap kan

nanti tak ada lah tergesa-gesa nak cari mana la tahu tiba-tiba dapat tawaran kerja ke kan

Cik N mohon sangat dengan pembaca Cik N mohon tolong doakan urusan Cik N esok 

dipermudahkan dan selesai esok jugak tak perlu kena datang dua tiga kali sebab 

bukan dekat tempat belajar Cik N tu lagi-lagi dengan tiada kenderaan ni

Harap la sangat dipermudahkan segala urusan Cik N

Amin

Amin

Doakan Cik N tau korang

Mana la tahu kan doa salah satu dari korang dimakbulkan ke kan

dan doakan semoga Cik N dapat tawaran kerja secepat mungkin tau

sayang korang

salam sayang dari Cik N

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.