30 Oktober 2016

perasaan ku


apa khabar semua
hye
okay kalau korang la kan
apa korang rasa kalau korang mesej ke whatsapp ke im ke orang tu
dia tak balas

padahal dia online
bukan nak cakap pasal sapa-sapa la
ni just apa yang saya rasa

mesti sakit hati kan
ke saya sorang je rasa macam tu,rasanya ramai lagi kot
tak de la kalau sibuk kan boleh balas cakap tengah sibuk or ada hal or paling senang cakap tak nak whatsapp or taknak mesej
baru la orang tahu

apa yang saya rasa adalah
bila saya whatsapp orang tu
tapi dia tak balas
timbul rasa dalam diri seolah-olah diri ini yang tergedik-gedik atau mengada whatsapp dia atau mesej dia

sebab pada saya bila kita mesej atau whatsapp seseorang tu
bila dia balas
rasalah juga yang orang tu sudi atau suka kita whatsapp atau mesej dia
atleast rasa la jugak dihargai
ye la dah la sanggup buang masa semata-mata nak hantar whatsapp atau mesej dia kan

contoh macam kita whatsapp atau mesej tanya hye dah makan ke
tapi dia tak balas
tak ke nampak macam kita yang terhegeh-hegeh whatsapp dia atau mesej dia

atleast tak de la rasa macam kita ni yang terhegeh-hegeh nak whatsapp atau mesej dia bagai
dah la kadang-kadang tu kita yang kena whatsapp atau mesej dia

kan kalau tak tegur kan kata sombong
nanti timbul la
eh nadia tu sombong la.
eh nadia tu dia add je aku tapi tak pernah tegur pun.
untunglah sombong mana nak tegur dan layan kita ni kan.

so saya penat nak jaga hati orang
walaupun orang akan berkata begini
itu pun nak terasa benda kecik je kot
buat relax sudah
bila kita tak tegur kata sombong bila tegur tak layan

atleast ada la juga rasa dihargai bila kita whatsapp dia balas
ni tak, dah la dia tak balas
atleast sibuk pun taip la bz
rasanya bz tu sekejap je 

tak tahu nk ckp apa lagi
itu la apa yang saya rasa sekarang
rasa seolah2 saya yang mengada-ngada
kalau boleh balas la
atleast rasa dihargai jugalah

panjang pulak saya menaip jumpa.

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.