07 November 2016

Kenapa lelaki ego tinggi


hye semua
sihat
saya tertanya-tanya kenapa lelaki ego dia tinggi?
susah sangat dia nak tegur kita dulu
semua nak kita yang tegur dia dulu

tak salah kalau kita tegur dulu
dah kalau setiap hari kita yang kena tegur dia dulu
agak-agak la kan
mungkin ego lelaki tu tinggi mengunung agaknya
tu yang susah sangat nak tegur kita

ni kalau si dia nampak ni terasa tak
padam muka memang nak bagi dia terasa pun
itu pun kalau dia baca la
tapi jangan risau dia tak kan baca
kalau baca pun dia takkan terasa
sebab memang macam tu perangai dia

Ego tinggi sangat kot
tu yang asyik kita nak kena tegur dia
dah terbalik sepatutnya perempuan yang kena ego

Malas nak layan perangai dia
kadang-kadang menyakitkan hati

Kalau kita tak tegur dia
tak ada maknanya dia nak tegur kita

sabar je la dengan lelaki yang ego kuat ni

So sekarang cuba jangan tegur dia
tengok dia buat apa
tak payah tengok memang dah tahu dah 
jawapannya ialah dia tetap tak akan tegur kita

sabar itu separuh dari iman

walaupun dah tak tahan sabar ni

tapi cuba sabar juga ni

PS:Kepada lelaki yang ego tinggi ni sila-sila la rendahkan sikit ego tu.Tak salah kalau lelaki yang tegur dulu jangan sampai seseorang perempuan tu hilang sabar dan jauh dari kita.



Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.