About

Salam,selamat datang ke blog nadia

24 September 2016

hari jadi yang paling hambar sekali


hye semua
hari ni adalah hari jadi saya yang ke 24 tahun

semua tahu yang facebook akan ingatkan orang lain tentang birthday kita bila tiba 
sebenarnya orang yang wish-wish tu bukan ingat pun kalau facebook tak bagitahu
kalau kawan alam maya tu boleh dimaafkan lagi
ni tak
orang yang kenal kita sendiri pun tak wish

saya sengaja hide tarikh birthday saya dekat facebook
nak tengok ada yang wish tak
jawapannya adalah tak ada seorang pun yang wish happy birthday saya

itu pun yang wish dekat whatsapp sebab nampak saya post video dekat instagram
ucap happy birthday to me
pastu yang lain pun apa lagi copy paste la ayat yang sama dengan orang atas atau orang pertama yang wish

tahun ni adalah tahun yang paling hambar sekali
tak de apa-apa sambutan pun
memang selama ni
tak de sambut pun
just wish-wish


tak kisah pun tak sambut
walaupun kadang-kadang terasa la juga bila nampak orang lain sambut birthday siap buat birthday party bagai
reda je la


so tahun ni tahun yang paling hambar sekali

terimah kasih

Happy birthday to me
Happy birthday to me
I hope my future life become better and get a better life and job and
dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur

Tiada ulasan: