About

Salam,selamat datang ke blog nadia

23 September 2015

sedih tak terkata



Hye
semua
today is my birthday
sebelum saya teruskan menaip
saya nak ucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran nadia
yang ke 23
Happy birthday to me
Happy birthday to me
Happy birthday to me
Happy birthday to me

 Happy birthday to me
Happy birthday to Aizaitul Nadia
Happy birthday to me

May allah bless me

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
saya sebenarnya nak cakap yang saya sedih sangat sebab tiada siapa pun yang ingat birthday saya
dekat facebook pun sebab ada notification je kalau tak mesti tak ingat
kawan terdekat pun xder yang wish
saya teringin nak buat birthday party yang besar ajak kawan-kawan datang
mungkin satu hari nanti bila saya dah kerja saya akan buat
so saya tahu bahawa sekarang saya tak diperlukan pun
dan diorg x ingat pun hari jadi saya
sedih bila tiada orang wish
wish pertama birthday saya ialah dari celcom dan facebook je
thank you celcom and facebook

ni dari facebook

Happy Birthday, Aizaitul!
From all of us at Facebook, we hope that you have a wonderful year.

Saya harap semoga Aizaitul Nadia sentiasa dilindungi oleh Allah swt  dari segala bencana dan kemalangan dan diberikan kebahagiaan selamanya disamping family tersayang dan orang tersayang dan dimurahkan rezeki serta dipanjangkan umur serta diberikan jodoh yang beriman yang boleh memimpin Aizaitul Nadia kearah kebaikkan.

Amin
Amin





                                                                                                

Tiada ulasan: