28 November 2015

Alhamdulillah

 


hye semua
apa khabar sihat ?
bertapa gembiranya bila ahkirnya setelah mengharungi beberapa dugaan akhirnya saya dapat juga lesen memandu kereta
yeay
lepas ni xyah susah2  naik bas lagi
yeay
mudah la lepas ni nak g mana2 pun
sejak dapat lesen saya xbawak kereta lagi
takut punya pasal
kat rumah ada kereta auto jer
saya belajar manual mungkin ambik masa nak belajar bawak kereta auto
lepas tu dah boleh bawak dah cuma perlu biasa bawak kereta 
lepas tu boleh la bawak tu
akhirnya dapat jugak lesen kereta
alhamdulillah

Amin
:)







Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.