23 Jun 2015

Terlajak sahur



Hye semua
apa khabar
sihat ke?
Sebelum terlambat walaupun memang dah lambat
saya nak ucapkan Selamat menyambut bulan ramadhan semua
Selamat berpuasa kepada semua umat islam diseluruh dunia.
sebenarnya nak cerita pasal semalam
hari selasa 23/6/2015
boleh pulak terlajak tidur dan tak sedar untuk sahur
last-last tak sahur
sedar pun 7.45pagi
nasib baik dah niat awal-awal
bangun kelam kabut siap g kelas
sebab kelas kul lapan
memang g lambat la cerita dia
nasib baik separuh hari je
separuh hari apa tu
separuh hari puasa ke
eh tak la
separuh hari je kelas
dari pukul 8-1tghari
separuh hari la tu kan
tu pun dah haus sangat dah
dah dalam kelas
tapi sabar je
balik kelas terus tidur
dari duk saja tapi asyik
duk lapar dengan dahaga
baik tidur kan
tapi tak der la lama sangat tidur
pastu dah bangun tu tunggu la sampai kul 4.55
budak rumah ajak g bazar
so siap-siap g bazar
pastu tunggu waktu berbuka pulak
tapi memang rasa lama sangat kot
nak tunggu waktu berbuka
ye la dah tak sahur kan
memang lapar dengan dahaga la cerita dia
sampai la berbuka
fuh lega dapat makan dengan minum
hilang semua rasa lapar dengan dahaga
tapi alhamdulillah
berjaya jugak saya berpuasa penuh semalam
oklah ada masa kita jumpa lagi okay

Assalamualaikum

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.