24 Jun 2015

Mengapa tidak boleh tidur lepas sahur


hye semua
apa khabar
okay tadi lepas sahur
rasa macam mengantuk nak tidur
tapi ramai orang kata lepas sahur jangan tidur
nanti apantah tak ingat
habis yang mengantuk ni nak buat apa tahan mata agak tak tidur
pastu dalam kelas mengantuk nak bagi alasan apa dekat lecture
aku paling tak suka orang aturkan hidup aku
dah mengantuk tidur la kan
dari aku mengantuk dalam kelas lagi la
nanti lecture tengah ajar kita tidur
pastu tak faham satu apa pun yang lecture ajar
atleast kalau tidur nanti dalam kelas tak der la mengantuk sangat
tu pun sebab lecture yang tak pandai nak ajar dan nak ubah cara pengajaran diorang
be a creative la
baru semangat nak belajar
baru la mudah faham apa yang diajar
oklah sebenarnya
aku pun mengantuk ni
aku masuk tidur dulu la

Assalamualaikum

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.