07 Mei 2015

Penat nak jaga hati orang


hye all
sihat ke
penat kan kita nak jaga hati orang
sedangkan hati kita tak  terjaga
unfair right
kita penat nak jaga hati dia
kan ikut apa yang dia nak mula la
x bertegur bagai kan
aku penat nak jaga hati kau
sedangkan kau x pernah nak jaga hati aku
kau ingat kau jer ada hati yang nak kena aku jaga
ok aku ikut
ikut kehendak kau
kau nak itu ini
aku ikut
kau pernah tahu x yang aku penat nak jaga hati kau
kau sikit pun x pernah nak jaga hati aku
kau tahu tak
Sakitnya tu disini


Sakitnya tu disini
tau tak
penat nak jaga hati kau
sedangkan hati aku sendiri sakit
sakitnya hati aku hanya aku jer tahu
betapa sakit hati aku
sakitnya tu disini
vv
vv
vv
v
v


memang penat nak jaga hati kau
sedangkan hati aku pun sakit
kau tak pernah nak jaga hati
sikit pun x pernah nak jaga hati aku

so lepas ni aku xnak jaga hati kau lagi
fikir sendiri la lepas ni
aku dah latih diri aku untuk
jangan jaga hati orang lagi
jaga hati sendiri lebih baik
buat apa jaga hati orang sedangkan orang tu sikit pun tak jaga hati kita
unfair la
kau nak orang tu jaga hati kau
tapi
kau sikit pun x pernah nak jaga hati orang yang kau nak dia jaga hati kau




Pst;-terasa ke.sapa makan cili dia terasa la pedasnya.hahahaha.so lepas kau baca tolong jaga hati orang lain kalau kau nak orang tu jaga hati dan perasaan kau.FAHAM

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.