13 Oktober 2012

tomorrow going back to my sweethome at selangor



 

hye all
seronoknya esok dah nak balik kl
sekarang ada kat kedah umah tok
esok dah nak balik kl dah
tak sabar nak balik kl
nak tidur puas-puas
mesti penat kan ye la dah duk dalam kereta lama tu
tak per la kan kena la lalui jugak kan
semoga perjalanan kitaorang ni selamat sampai la ke rumah kami di selangor.
Amin
harap-harap tak der pape la yang berlaku

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.