13 Oktober 2012

Alang balik umah tok



 

hye all
hari ni nadia nak cerita sikit tadi my auntie balik rumah tok
sebab nak baiki kereta
anak dia yang laki tak ikut sebab lepak ngan kengkawan.seronok ramai orang ada kat umah tok baru lah tak bosan
asyik tengok tv dan makan jer tentu bosan gak kan
tapi nak mesej ngan kawan nadia sapa nama rahsia la hahaha

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.