02 Oktober 2012

Mara Clara



 


 huhu dah lama tak tengok cerita mara clara
maklumlah umah sewa tak der tv la katakan
tak tahu la dah episod berapa dah cerita mara clara tu
nak wat cam mner kan
ni la hakikat nye yang kena terima sebagai pelajar
sabar jer la kan
tak per la nanti abis belajar boleh tengok dekat tonton kan
nasib baik ada tonton
tonton jer la yg keluarkan balik cerita tu

huhuhu sedih
tapi tak pe la
tengok lain kali jer la

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.