02 Oktober 2012

Kedatangan Makcik Tuan rumah Sewa

                       

 tadi makcik tuan rumah tu datang rumah
dia mintak duit sewa rumah
terkejut nadia tiba-tiba
duit apa pulak kan
dia kata duit sewa untuk dua bulan
bulan 9 an 10
diorg nak bayar tapi nadia cakap x der duit lg
pastu nadia ckp kat makcik tu kitaorang bayar lain kali
muka makcik tu macam marah jer
dia ckp nnt kitaorg balik tak bg tahu dia
nnt kitaorg bayar la.mcm tu pun ada ke
tapi kira burn la duit bulan 10 sebab duk 13 atau 14 hari jer pun
sayangnya duit kalau macam tu
tensionnya macam ni
kitaorg bukannya anak orang kaya la makcik
org biasa macam makcik
ok
                                                                   

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.