23 September 2012

Semoga adik ahmad adam cepat sembuh,Amin



 

hye semua
nak tanya sikit ni mesti korang dan tahu dan baca surat khabar or berita ke tak kisah la kan
mesti korang dah baca artikel dekat metro tak silap
tentang keadaan adik ahmad adam yang ada penyakit
kalau korang tak tahu korang boleh tengok dekat facebook
taip ahmad adam syukri
kesian adik adam kecik-kecik dah sakit
akak harap adik adam cepat sembuh
adik adam kena kuat ok adik adam kena kuat untuk kami semua dan keluarga adik adam yang tersayang.
kami semua sentiasa mendoakan adik adam semoga cepat sembuh
akak tahu adik adam kuat
Ya Allah,engkau sembuhkanlah penyakit adik adam ini supaya adik adam boleh hidup normal seperti kanak-kanak lain
Amin

Kami semua sayang adik adam
Semoga adik adam cepat sembuh dari penyakit
kesian tengok adik tu,dia tak tahu pape lagi
harap keluarga dia bersabarlah hadapi dugaan yang Allah bagi

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.