04 September 2012

pada malam hari sabtu 01/09/2012 di rumah tok di kedah


 

 malam tu nadia tidur lambat sebab
tengok tv
biasalahkan tv astro ada macam-macam cerita lagi
jadi nadia pun tengok jer la sebab tak ngantuk lagi
sampai la dah pukul 12.00 malam pun tak tidur lagi
anak cik imah yang baby tu nama dia wazir pun tak tido lagi 12.30 baru tido
manakala,abang dia pula tak tidur-tidur lagi
kat tangan dia ada gula-gula
dia nak main-main
dia pergi jatuhkan gula-gula
supaya nadia ambik gula-gula tu letak atas kerusi yang dia duduk
lepas tu dia jatuhkan lagi dengan muka senyum
dia nak nadia ambik gula-gula bila nadia tak ambik dia buat muka sedih
so nadia pun ambikla bagi dia
lama jugak la main dengan dia
sebab dia tak ngantuk lagi kot
pukul berapa entah baru dia ngantuk dan masuk tidur lepas tu baru nadia masuk tido

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.