05 September 2012

dah nak balik perlis dah pada hari ahad 02/09/1992



 

02/09/2012
 pagi-pagi la tok dah kejut
katanya angah(makcik) nak hantar pagi
sebab petang angah(makcik) nak pergi kl
so nadia pun bangun la pergi mandi dan siap-siap
lepas tu tunggu angah dan ateh balik dari beli nasi lemak
lepas angah dan ateh balik nadia pun makan la
dah makan tu nadia kemas beg
lepas siap semua angkat beg dan barang masuk kereta
lepas salam semua baru nadia masuk kereta
maka kereta pun berjalan la menuju ke perlis
bye bye kedah
perlis tunggu ketibaan saya
hehehehe

first sekali pergi UITM dekat arau sebab nak bagi barang alia anak ateh
tapi kitaorang letak barang tu dekat depan pintu rumah dia jer sebab alia tak der kat rumah dia pergi orietasi(betul ke eja macam tu klu salah abaikan jer la yer)
alia duk asrama tingkat 4 kot naik tangga penat kot
lepas dah hantar barang alia
turun balik ke bawah
lepas sampai bawah terus masuk kereta untuk menuju ke rumah sewaku yang baru

k la nantikan kemunculan entri rumah sewa baru nanti k
bye

Assalamualaikum

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.