01 September 2012

ditinggal family di kenduri kahwin


 

 nadia nak cerita kisah seorang remaja masa berada di rumah kenduri kahwin
kisah sedih seorang remaja yang ditinggalkan family
kisahnya bermula sebegini
pada hari sabtu bertarikh 01/09/2012
remaja tersebut pergi kenduri kahwin bersama dengan familynya
remaja tersebut bersama familinya sampai pukul 3
pukul 3 familynya bertolak ke kl
sebenarnya bukan ditinggalkan tapi remaja berkenaan
akan balik ke kedah mengikut makciknya
kerana pada hari ahad remaja tersebut perlu balik ke tempat belajarnya di perlis
mula-mula tu rasa sedih la jugak lama-lama dah tak rasa sebabnya dah biasa
ala mula-mula jer rasa sedih lepas tu dah ok biasala tu
selepas remaja tersebut memungah barangnya ke kereta makciknya
barulah familynya beransur pulang ke kl
selepas itu remaja tersebut pun masuklah kembali kerumah
remaja tersebut duduk di sofa sahaja sebab tak tahu nak buat apa
selepas sejam lebih barulah sepupu2 dan makcik datang ke sofa untuk berehat sambil tengok tv
yang paling kelakarnya perbualan aimi dan emaknya
aimi menyuruh emaknya bukak tv lepas tu emaknya menjawap opah baru bagitahu mama kalau bukak tv nanti terburai sebenarnya mana boleh bukak tv memang la terburai lalu kakak aimi si anis bagitahu blur la ko ni mama tipu ko pun ko leh caya
kitaorang gelak jer la memang masa tu aimi blur pun
selepas tu tinggallah remaja tersebut dengan alang(makcik) dan anak beranaknya berada disofa
yang ni pun kelakar alang suruh anak dia si tisha ambik nasi sikit jer dengan kuah dal ke kari tah pastu anak dia masuk dengan bawak lauk sahaja tanpa ada nasi dan emaknya menyuruh si tisha ambik nasi dan emaknya pula kata ambik nasi sikit jer
pastu lepas tisya masuk kitaorg terkejut kot punya la banyak dia bawak hahaha
alang apa lagi punya la bebel kata dia suh ambik sikit
jawapnya alang makan dan selebihnya tisya yang perabis sampai dah tak larat nak makan
dia kena makan jugak
hahaha kesian dia
dalam pukul 5 baru kitaorang bertolak balik kedah
kitaorang pun keluar rumah lepas salam-salam semua
pastu ada ayam masuk rumah lepas halau dia masuk lagi
hahaha kelakar la ayam tu

lepas tu kiraorang pun balik la

sampai sini jer la entri kali ni

p/s:remaja tersebut adalah `Aizaitul Nadia Binti Nadzrin

sekian terima kasih

Assalamualaikum



Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.