26 Jun 2012

Damansara




 hye semua
sihat ke
nadia nak cerita sikit
napa eh kalau seseorang tu
tinggal kat damansara orang kata orang kaya
sebab apa
diorang duduk umah banglo ke
mesti best kan
ye la duduk rumah banglo mesti banyak bilik
dah la rumah besar lak tu
kan best kalau nadia pun dapat duduk damansara jugak
mesti ramai perempuan nak laki yang duk sana sebab nak harta kan
tapi tak semua
tak baik tuduh orang kan nanti kena kat kita sendiri
untung sapa yang duduk dekat damansara
 

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.