27 Mei 2012

surprise ataupun kejutan


 

horey sekarang nadia dah ada kat kampung iaitu kampung dekat kelantan
sekarang cuma nadia sorang jer yang balik saudaramara tak tahu balik ke tak
nadia balik sini hari jumaat
naik apa naik bas emutiara
rasa nak muntah pun ada nasib baik x muntah
orang yang sebelah nadia tu dia pun nak muntah
ok berbalik pasal cerita nadia
nadia balik tanpa bagitahu tok ayah tok mek dan pakcu kata nak balik
nadia balik main terjah sebab nak bagi kejutan
nasib baik pakcu ada kat rumah
kalau tak sendiri yang terkejut
tapi nadia turun kat depan lorong nak masuk umah senang sikit kan
tu pun lepas tanya pakcu dia ada tak kat umah
pakcu yang suh turun kat simpang umah depan tu
ikut jer la
sampai-sampai jer kat umah
tok mek terkejut yang nadia dah sampai
tok ayah tak der pergi sembahyang asar kat masjid
so nadia makan jer la
lagipun lapar jugak kan
apa lagi makan jer la
lepas tu baru tok ayah balik
apa lagi nadia keluar p salam
terkejut tok ayah tengok saya dah sampai

k la sampai sini jer nanti saya cerita lagi ok



SAYA SAMPAI DULU


SURPRISE (BETUL KE EJAAN TU)
TAK KISAH LA YANG PENTING

I'M FIRST

0 0
'
 k la sampai sini jer nanti saya cerita lagi ok



SAYA SAMPAI DULU


SURPRISE (BETUL KE EJAAN TU)
TAK KISAH LA YANG PENTING

I'M FIRST

(0_0)

jangan cemburu yer
                                                  hahaha

                                                                           

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.