17 Mei 2012

percubaan buat Vector



hye korang yang tengah baca tu
sihat ke tak
kalau tak sihat makan ubat yer
sekarang ni musin hujan panas mesti ramai yang deman
eh eh eh
lari dari tajuk pulak
sebenarnya nadia nak cerita pasal satu benda ni
hari tu nadia ada cuba buat gambar vector
biasalah kalau mula buat memang x kan jadi
kalau korang usaha
belajar-belajar sampai pandai
nanti jadi la tu
memang la tak jadi
lama-lama kalau dah pandai nanti jadi la tu

tak nak banyak cakap korang tengok jer
gambar ni

vv

ada ke tak
kalau tak der
tengok bawah lagi

vv

ada ke tak
la tak der lagi ke
try kebawah lagi

vv

vv

vv

vv

ni la gambar vector tu
kalau tak jadi maaflah yer
bukan apa
nadia pun baru belajar
nanti lama-lama ok la tu

yang ni pertama kali buat
vv

 

yang ni tak berapa nak jadi maklum lah baru belajar

ok yang kedua pula


yang ni kali kedua buat

vv

              
 
 yang kedua ni boleh pulak terlupa cara nak buat dia
maklumlah bukan buat  pada hari yang sama

yang ni kali ketiga buat

 vv

 
yang ni agak tak berapa la
walaupun kali ketiga tetap x ok lagi


dan


yang ni kali keempat

vv



 
saya pun cuba la buat pada hari ni iaitu pada hari khamis bertarikh 17 may 2012 

yang ni kali kelima

vv

yang ni baru rasa mcm ok bg saya tapi tak tahu pada pandangan orang lain

ok la sampai sini jer nadia bercerita

cuba bagi pendapat anda semua

thank for reading


Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.