29 Mei 2012

Akhirnya tercapai juga nak makan satu masakan ni


 



dah lama mengidam nak makan masakan ni
nak tahu masakan apa
ikan patin masak tempoyak dan mee celup
hanya mee celup jer yang tak dapat lagi
tapi tak pe la sekurang-kurangnya dapat gak makan ikan patin masak tempoyak tu
sedapnya hanya orang yang pernah makan jer tahu
macam orang mengandung lak mengidam mengidam ni kan
tu la dah teringin nak makan
akhirnya dapat jugak makan
ikan patin masak tempoyak

seronok sebab dapat makan makanan yang diinginkan
lama dah tak makan
akhirnya dapat gak
horey

k la sampai sini jer nanti nadia cerita lagi ok

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.