12 Mei 2012

Mesti korang pun ada jugak macam ni kan


 

 hye korang
nadia nak tanya korang ni
mesti ada diantara korang yang single kan
mesti korang ada skit rasa cemburu kat kawan korang kan tak pun korang ada suka seseorang tapi korang pendamkan
lepas tu korang yang korag suka tu ambik gambar dengan perempuan lain bff dia ke sapa ke
mesti korang rasa cemburu kan
tak yah la nak tipu
nadia tahu
mesti ada sikit kalau tak banyak kan
lumrah hidup la kan
mesti ada cemburukan 
orang kata cemburu tu tandanya sayang kan
apa salahnya cemburu
cemburu tu kan bagus tapi jangan cemburu terlebih pulak
tu yang kita tak suka
mesti ramai yang tak suka kalau ada orang cemburu terlebih
so berpada-pada la cemburu tu
ok


 

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.