12 Mei 2012

Kena pandai la


 

hye korang
sekarang ni ramai blogger baru kan
kepada blogger baru
kalau nak suruh blogger lama follow
korang kena la pandai2 fikir cara macam mana
ni tak tiba-tiba jer
suh blogger lama ni follow
memang tak la blogger lama nak follow lagi-lagi
kalau blogger tu blogger terhebat
memang tak la
so korang kena la pandai-pandai ambik hati ni tak
bukan nak kutuk sapa-sapa
ni peringatan untuk diri sendiri dan semua ok
kita janganlah bangga sangat
baru jer berblogger dah nak tunjuk bagus
suh orang p follow
macam yang nadia cakap kat atas tu la
so pandai-pandai la
lagi satu kena sabar kalau kena kutuk atau apa-apa pun
maklum lah ada juga segelintir blogger ni yang dengki
bukan nak kutuk sapa-sapa ok
kalau terasa maaflah yer
 

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.