10 Februari 2012

bila my wishlist nak tercapai




hye all,bila lah impian saya nak tercapai ha
tak sabar dah nak ada duit yang banyak ditangan
sebab boleh beli macam-macam yang saya nak
sebenarnya banyak lagi yang saya nak tapi saya senarai yang itu dulu
sebab yang itu pun tak tercapai lagi

kalau boleh biar cepat sikit maklumlah usia saya ni makin meningkat
baru la senang sikit
nak beli itu ini senang kalau banyak duit
bukan nak tamak ke apa cuma
kalau ada duit senang sikit nak beli barang maklumlah barang sekarang ni mahal
sedangkan masuk tandas pun kena bayar kan betul tak
ini kan barang jer harga naik
tandas awam pun dah naik harga dari 0.20 ke 0.30

bila la nak tercapai impian saya
saya pun tak tahu
mungkin nanti mana kita tahu kan
sebab tuah ayam nampak di kaki
tuah manusia siapa yang tahu

Allah swt dah tentukan apa-apa untuk kita
tunggu jer la bila tiba masanya
insyaallah kalau impian saya dah tercapai nanti saya bagitahu
bukan nak riak atau berlagak ke apa
cuma untuk bagitahu kawan-kawan blogger yang lain

kalau ada sumur di ladang,
boleh kami menumpang mandi,
kalau ada umur yang panjang,
boleh kita berjumpa lagi.


Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.