15 Januari 2012

Impian aq


heh korang,korang mesti ada impian kan x pun benda yg korang rasa kora nak dan nak buat sesuatu.sebenarnya kan aq teringin sangat nak ada duit banyak,hidup senang ngan family pastu kalau ada duit banyak aq ingat aq nak buat makan sambut besday nga anak2 yatim,pastu nak tlg org sakit yg memerlukan duit..aq teingin sgt nak ada duit banyak nak buat belanja harian pastu buat la apa2 yg patut.ye la sapa x nak hidup senang.mesti korang kata napa hidup skrg x senang ke.bukan mcm tu maksud aq maksud aq ,aq nak ada duit banyak so boleh beli apa2 jer.aq nak sgt ada duit pastu buat majlis sambut besday ke apa2 ke ngan anak yatim mesti best kan aq selalu tgk kat tv.dan lagi satu aq kesian tgk kat owg yang sakit tp x der nak buat perbelanjaan rawatan ye la kan mahal owg yg kaya pun belum tentu cukup nak byr rawatan setiap hati.ye la kita tlg la sikit2 x ke lama2 jd bukit ...bukan bukit tinggi tu maksud aq jd bukit tu jd semakin byk la.sama2 la kita tlg owg2 yang susah mungkin masa ni hari diorg mungkin esok lus hari kita pulak.kita kan satu malaysia.yg penting aq nak buat belanja brg2 yg aq ak dulu lepas fikir lain.itu pun klu aq dapat la duit byk mcm tu.k la sampai sini jer aq cerita.k bye

                                                                                                    

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.