29 November 2011

x tahu nak pilih yang sama

hey korang,aq tak tahu nak ckp apa pening giler nak fikir pasal assigment.tajuk assigment pilih mana-mana kepimpinan antara pengarah dan ketua dalam sebuah syarikat.x tahu nak pilih manaaq dah pilih sime darby tp kat laman web tu mcm x der jer ciri kepimpinan tu.x kan aq kena fikir sendiri kot giler argghx per aq cuba la mcm mana nnt

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.