28 November 2011

hey korang dah ganti dah puasa

assalamualaikum

wei,korang dah ganti belum puasa cepat la ganti sapa yang x ganti tu dosa tau.jangan wat -wat lupa lak eh...hari ni aq berjaya mengantikan puasa yang hari tu yang tertinggal ..memang la ganti waktu bukan bulan puasa amat menjelouse ye la owg lain boleh makan aq x leh makan sbb ganti puasa tp aku bersyukur sbb dapat ganti puasa..aq ingat nak ganti puasa berturut2 baru la x rasa penat sangat.lagi 3 hari nak kena ganti maklum la girl kan memang dapat abc yang menyebabkan x leh berpuasa.korang nak tahu abc tu apa abc tu air batu campur hahahahaha ngek ngok betul la sapa yang g caye tu kan.hahahaha.jom ramai2 pakat kita ganti puasa jom masa ni la kita kena ganti nnt dah balik kampung nnt dah x syok ganti ye la ramai ahli saudara mara yang ada kat kampung.k la sampai sini jer entry aq so harap korang dapat ganti la puasa eh.bye

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.