20 Ogos 2011

korang nak dengar x aq nak cerita ni

masa aq tgh on blog,pastu nenek aq suruh aq kira duit syiling.aq pun kira la,kira punya kira tertibe bunyi kambing duk mbek mbek.aq pun terus la keluar tengok kambing tu rupa-rupanya kambing tu dah sesat dia duk mbek mbek tu panggil keluarga die la kot.aku pun snap la gambar kambing tu semakin aq dekat dia lari ye la kan kambing tu kecik lagi dia takut la kot.



ni la kambingnye kecik agi cute kan

k la aq out dulu la k nnt aq cerita lain

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.