20 Ogos 2011

baik hati ke kesian

malam semalam time aq tgh on 9 fb ngan ym dalam pukul 1 lebih, tertibe aq terdengar bunyi meow meow meow kuat giler mula- mula tu aq buat-buat tak tahu lama - lama kucing tu bunyi lagi kuat aq pun pergi la ke dapur sambil berkata ko ni kucing kalau x bising x leh ker.walaupun duk bebel kat kucing aq bagi jugak la dia makan,aq bg makan banyak.kalau aq bg kucing makan banyak tentu dia dah x bising dah.lepas tu aq sambil balik tgk fb x der apa pun bosan so aq terus tutup fb dan ym sebab aq dah nak tido.x sampai 5 minit aq baring atas katil aq dengar kucing tu bunyi lagi.aq pun buat - buat x dengar jer kucing tu duk meow meow.aq x tahu dia nak apa lagi nak makan aq dah bg banyak.kalau korang nak tahu kucing lain sikit dia x makan ikan lain selaing satu ikan jer lupa la nama ikan tu apa.kalau letak ikan lain gerenti dia x kan makan caye la cakap aq coz yang bagi tahu tu nenek aq hahaha.aq pun dengan ngatuknye aq terus tido.k la nanti aq sambung lain.

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.