Salam,hai semua.Terima kasih sudi singgah blog Cik N.Kalau nak tinggalkan pesan boleh tekan chat here.Jumpa lagi

19 Mac 2018

Semoga dipermudahkan


Hye semua

Korang

Cik N sedih sampai sekarang CIk N

masih tak dapat kerja lagi

kadang-kadang sedih bila orang sekeliling asyik kata

tak nak kerja ke

tak cari kerja ke asyik duk rumah je

cuba la cari kerja jangan pemalas sangat

bukan Cik N tak nak kerja

Cik N dah mohon macam-macam kerja

tapi belum ada rezeki untuk Cik N dapat kerja

asyik duk fikir bila la nak dapat kerja

sampai Cik N selalu pening kepala

orang boleh la cakap

pemalas cari kerja la

duk rumah tak buat apa la

bila cakap

bukannya tak cari dah mohon macam-macam kerja

tapi masih tak dapat

terus diaorang akan cakap memilih kerja sangat

bila dah cakap dah cari kerja cuma belum rezeki dikatanya kita ni memilih pulak

kadang-kadang diorang ni tak fikir perasaan orang

diorang cuma fikir perasaan diaorang je

sakit hati dan sedih ni hanya tuhan yang tahu

bertapa sakitnya hati ni

Ya Allah,engkau permudahkanlah urusan ku dalam mencari pekerjaan

dan engkau permudahkanlah segala urusan ku agar mendapat pekerjaan dengan segera

Amin

Amin

Cik N minta sangat bantuan pembaca Cik N agar korang yang sudi mendoakan agar Cik N 

mendapat pekerjaan dengan segera 

Terima kasih Cik N ucapkan untuk semua pembaca Cik N

agar Cik N dipermudahkan dalam mendapat pekerjaan dengan segera

bukan Cik N tak sabar atau tak percaya pada ketentuan Allah swt

Cik N faham sangat mungkin belum rezeki Cik N

cuma Cik N dah tak larat nak dengar orang sekeliling duk bercakap-cakap belakang dan 

depan Cik N

kononnya Cik N ni pemalas cari kerja la

memilih kerja la

bertapa sakitnya hati Cik N ni

hanya Cik N dan Allah swt saja yang tahu bertapa sakitnya hati ni

lagi-lagi kalau orang suka bandingkan dengan orang lain

yang mana diorang habis belajar terus dapat kerja

tak tahu kenapa ada orang yang macam ni

mungkin masa dia mohon kerja terus dapat agaknya

dah bukan rezeki Cik N nak buat macam mana

Cik N percaya pada kuasa Allah swt

lambat laun nanti ada lah rezeki Cik N dapat kerja

Amin

Amin
Amin

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.