06 Mei 2017

BAHAGIA + GERAM


hye semua

sihat ke

gembira sangat ni

Nadia nak bagitahu

yang nadia dah habis belajar

yeay

penat lelah selama tiga tahun dah berakhir

tunggu grad je nanti

yay

Lega dah settle semua

kelas dah xde

praktikal pun dah habis

boleh rehat dekat rumah puas-puas

enjoy the holiday

lepas tu baru fikir selanjutnya

ramai orang tanya lepas habis praktikal nak buat apa

bila kita cakap nak duduk rumah tak pun balik kampung

puasa dekat kampung terus diaorg cakap

kerja la dapat duit

kalau korang pilih duit ke puasa disamping orang tersayang

bila kita dah jawab dia cakap macam tu lak

suka hati kita la nak buat apa

kita punya diri kita punya suka la

duit boleh dicari orang tersayang boleh ke cari

yang penting saya nak rehat puas-puas

setelah penat lelah belajar tiga tahun semua

bagi la masa saya nak buat apa pun

sebab saya tahu benda yang terbaik buat diri saya sekarang

kalau saya kata kerja saya kerja

kalau saya kata nak rehat maksudnya nak rehat la

TERPULANG DEKAT SAYA LA,JAGA TEPI KAIN SENDIRI JE

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.