About

Salam,selamat datang ke blog nadia

15 Januari 2017

Ahli keluarga baru




hye semua

Saya rasa macam cf ni dah tak berapa best sekarang

dah tak macam dulu-dulu

dulu happy je

semua kawan-kawan dah tak nampak dah

ada yang dah stop guna cf

kadang-kadang rindu dekat diorg

ntah la rasa macam rindu

rindu nak borak dengan diorg

rindu nak dengar suara diorg

rindu semua la

namapun family kan

mestilah rindu

tapi saya je la rindu diorg hahhahahaha

tapi okay apa

ada juga orang rindu kan

hahahaha

tapi room sekarang dah sunyi tak macam dulu

kadang-kadang rindu juga nak rasa macam mula-mula on cf

maklumlah hati nadia ni semua nak rindu padahal takde pape hubungan pun

saya rasa bahagia diorg ada dalam hidup saya

saya dah anggap diorg macam keluarga besar saya

tak kira la alam maya ke apa

yang penting saya bersyukur kenal dengan diorg

yang mana pernah buat jahat atau buat saya sakit hati tu

saya tak kan ingat (hahhahahaha,klu yang tu mmg x rindu)

dari room mss ke room sso ke room diamond88 ke room mc

room paling saya sayang

diamond88 dan sso

tapi room lain tu saya suka juga

room sso dan diamond88 dah macam big family for me

tapi ada la yang saya x suka

biasa la

saya rindu diorg

rindu kawan-kawan dari room sso

sekarang room tu dah sunyi

yang ada pun yang 4 ke 5 orang je

kadang-kadang tinggal bot je
hahhahaha cian bot

I MISS YOU ALL

I WILL ALWAYS LOVE YOU ALL

SALAM TERAKHIR DARI SAYA

                              YANG IKHLAS,
                              NADIA NADZRIN

Tiada ulasan: