25 September 2016

minuman kesukaan


hye semua
saya nak cerita sikit
korang pun mesti suka kan minum vitagen
saya suka sangat minum air vitagen ni
kalau minum macam nak minum lagi lagi
tapi nanti habis la kan

rasanya kalau ada banyak air vitagen rasanya boleh habis dalam masa sehari je kot
sedap pun sedap
tu la
botol dia kecil je
yang dewasa ni minum ha
mana cukup
kalau budak kecil
minum lain la
satu cukup
tu pun kalau cukup
kadang-kadang bukan kanak-kanak je suka
orang dewasa pun suka minum air vitagen ni
baru beli tak sampai seminggu dah habis

kalau murah dah beli banyak dah buat stok
tunggu dah ada duit banyak boleh la buat stok

macam semalam la baru je beli dekat speedmart
balik tu
dah minum sampai dua botol
satu pack ada 5 botol
dah minum 2 tinggal tinggal 3 botol
malam tadi pulak dah minum 1
pagi ni dah minum satu botol tinggal satu botol
tu pun rasa nak minum lagi

ye la dah sedap kan
memang la cepat habis

vitagen pulak elok untuk kita

ha tengok

Explore the goodness in every bottle of VITAGEN for a better digestive system!
VITAGEN aid digestion, suppress the growth of harmful bacteria & helps maintain a healthy digestive system.

Vitagen elok untuk sistem penghadaman kita
patut la sedap je minum
berkhasiat pulak tu

tengok saya minum sekejap je dah habis
please dont copy or take my photo



ha tengok adik ni minum vitagen
cute kan

kanak-kanak pun suka minum air vitagen
Be Good To Your Gut

bagus untuk kesihatan kita bersama

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.