12 Jun 2016

Masalah kaum perempuan bila bulan ramadhan

hye semua
masalah pada kaum perempuan bila bulan ramadhan ialah
korang nak sangat puasa penuh
tapi
memang tak akan dapat la
kalau dapat pun nasib je la

berbalik pada cerita saya sebenarnya nak cerita pasal
saya sendiri

memang masalah betul

macam ni baru berniat nak puasa penuh
untuk bulan ramadhan ni
start dari puasa
hingga puasa keenam
puasa penuh
alhamdulillah
masuk je hari ni hari ketujuh pun ok sampai la dah nak berbuka lagi sejam nak berbuka tiba2
rasa lain macam datang bulan je
sekali masa nak buang air
sah datang bulan
maka sia-sia la saya puasa tadi
sebab orang kata tak kira datang bulan dah nak dekat buka pun tetap juga kira tak puasa
ala
selalu macam tu
 
ni la masalah kaum perempuan di bulan ramadhan

bukan kitaorang pilih macam ni kan
tapi
dah memang Allah swt yang dah rancang semua ni
kita pun reda je la

so saya dah tinggal puasa untuk hari ni
1 hari
kita tengok la berapa hari untuk tahun ni saya abc maksudnya Allah bagi cuti
bukan saja-saja cuti atau sendiri buat cuti ok

setakat ni sampai sini je la
nnt ada masa saya update lagi
nanti saya update lagi berapa hari saya abc ok
harap tak banyak la
3@4 pun ok.
minta-minta la walaupun memang tak dapatnya

bye

selamat berpuasa semua

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.