22 Oktober 2013

Siapakah Jodohku?




 

Siapakah Jodohku?

nadia teringin nak tahu sapa jodoh nadia
kiranya pasangan hidup yang telah ditulis oleh Allah swt
 ye la senang tak perlu la kita nak bercinta lepas tu putus
kan buat kita sakit hati jer
lebih baik kita terus tahu sapa jodoh kita
tak yah la nak buat kita sakit hatikan
tapi orang cakap kalau mcm tu x seronok la sebab kita dah tahu sapa jodoh kita
mesti la nanti kita bercinta dengan jodoh kita jer kan
kata orang tak seronok la kalau macam tu
kita tak akan dapat pengalaman la kalau macam tu
korang doakan la agar nadia dapat bertemu jodoh cepat ok
Amin

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.