08 Disember 2012

Ragam orang



 


hey korang nak citer sikit ni
ada macam-macam ragam orang la
ada yang ok ada yang pemalas macam-macam ada tapi ok la
ada sorang tu pemalas yang teramat la sampai cawan dia minum pun nak suh orang basuhkan
memang tak la aku nak basuh
geli kot bekas dia guna nak aku basuh
sorry to say la
memang dasar pemalas betul la
ada satu hari tu dia suh aku bagi kat en bad tali leher untuk bagi en apa tah tak ingat nama lah
bila dah bagi aku cakap kat en man(bukan nama sebenar) en lan(bukan nama sebenar) suruh bagi
pastu dia siap pesan lagi cakap kat uncle suruh jalan sikit
hahahaha
bila aku cakap dia senyum jer
yang peliknya tak terasa ke wei dia tu
memang kebal la
dah minum tak tahu nak basuh
dia ada dua cawan
bila cawan yang tu tak basuh dia guna cawan lain
pastu nak suruh orang basuh cawan dia memang tak la wei

pastu dia siap cakap kat aku lagi
kat sini kita kena kerja ngan orang kiranya kena buat kerja ngan orang lain la bukan buat kerja sorang-sorang.
sapa la yang nak jadi kuli ko tu kan
tolong la wei
pandai-pandai la basuh apa yang ko guna

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.