08 Disember 2012

ada 3 orang ni membuatkan hidupku di tempat praktikal rasa seronok sangat



 

aku lagi suka buat kerja kat tingkat 19 dari 7 sebab 7 tu tu macam tak berapa nak best
sebab ada en marzuki,en wan dan en (apa tah tak tahu nama la)
sebab diorang ni suka sangat kacau orang
tapi seronok la best apa
nasib baik ada diorang ni
baru la happening kan
tapi nanti dah abis dah tak jumpa dah
diorang ni
tapi en wan ni suka sangat makan gula-gula getah
hari tu 3 hari nadia kena buat kerja kat tingkat 19 sebab nak buat filling
ye la sebab en marzuki jer yang boleh ajar
lepas 3 hari tu dah jarang naik kat tingkat 19 sebab naik pun kalau nak phototep atau hantar borang macam tu la
hari tu masa naik nak phototep terserempak ngan en marzuki masa nak phototep kertas en marzuki cakap eh ada ingat kan tak datang
pastu dia terus jalan jumpa sapa tah tak tahu aku pun terus la sambung phototep kertas pada esok tu pun sama dia tanya macam tu jugak tapi sekarang ni ada la naik ke tingkat 19 tu
kalau kat tingkat 19 tak der la bosan sebab ada tiga orang ni
kalau kat tingkat 7 kadang2 mengantuk tahu tak
tapi nak buat macam mana kerja la jugak
tapi best la seronok kot
harap-harap lepas ni selalu la buat kerja kat tingkat 19 tu
diorang 3 orang ni baik sangat semalam hari jumaat en marzuki siap tanya lagi dah makan ke,en marzuki dan en wan suka sangat panggil aku bos
saja la nak gurau-gurau kan
yang lain tu biasa-biasa jer tapi ok lah
k la saya harap nanti jumpa diorang ni lagi boleh borak-borak
nanti masa abis nanti mesti sedih kan nak tinggalkan ye la kena berpisah ngan diorang nnt dah tak jumpa diorang dah.
harap nanti jumpa lagi

2 ulasan :

Fariz Reza [FR] berkata...

singgah nieyna :)

nama aq nadeya berkata...

http://www.blogger.com/profile/04283063568941879180 en fariz ni silap orang ke silap nama nadia la bukan nieyna

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.