01 Mei 2012

tak sabar nak abis belajar dah tak tahan





hye semua
tahun ni nadia habis belajar
lepas tu ada praktikal
lepas praktikal
keje

macam mana la praktikal nanti kan
semoga masa praktikal tu tak der pape yang buatkan nadia pening dah la
tak sabar rasanya nak keje pulak
boleh beli macam-macam apa yang kita nak
masa tu tak der sapa pon boleh halang
duit kita ikut suka kita la kan
nak beli apa pun
tak sabar dah ni nak keje dapat duit sendiri

dah tak larat nak belajar
penat pun ada tension pun ada
bosan dah duk perlis ni
dengan panasnya
dah hitam dah nadia duk sini
perlis ni la tempat paling panas sekali
semua orang duk dalam rumah jer
tahu pun korang panas
lagi satu nadia tak suka
orang kat perlis ni terlebih mesra
nak tahu sebab apa
sebabnya ialah kalau nampak jer perempuan jalan kaki mesti hye tak pun buat bunyi tak pun hon kenderaan
kalau orang tu ada penyakit jantung 
tak ke masa tu mati kat situ jer
napa lah diorang ni macam tu
tak der maruah ke diorang ni
lagi satu nadia paling tak suka kalau masa g kolej
diorang ni duk kacau
tak leh ke tengok orang jalan ngan tenang
tak payah la duk kacau orang
jaga tepi kain sendiri
tak payah sibuk nak jaga tepi kain orang

nadia rasa macam nak jer suruh orang yang berkuasa buat ceramah dekat diorang agaknya kalau dengar ceramah pun mesti masuk telinga kanan keluar telinga kiri

dah penat ngan diorang ni
dah tak sabar nak cepat-cepat habis belajar
tenang sikit hidup

k la sorry teremo sikit
bukan apa geram ngan segelintir masyarakat kat perlis ni
tak kira tua ada muda
sama jer perangai
yang tua lagi la gatalnya macam apa
lebih baik jaga anak bini cucu cicit kat umah la
k la nanti nadia cerita lagi k


thank sebab sudi baca entri nadia





Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.