30 April 2012

pernah tak terjadi kat korang semua



hye all sekarang nadia nak cerita pasal novel
pernah tak korang atau kawan korang kata macam ni
kan best kalau dapat pakwe atau suami macam dalam novel tu
memang best la kan mana tak nya
dalam novel pasangan tu hidup bahagia ngan pasangan romantik
dan lain-lain lagi
kalau dah jodoh kita dapat yang macam tu bagus la bersyukur jer la
kan tuhan dah tentukan
orang kata kalau nak tengok jodoh kita buat solat apa tah tak ingat
masalahnya korang dah sedia ke nak tengok wajah jodoh pasangan korang tu
takut nanti dapat yang korang tak berkenan korang tak nak pulak kan
tapi doakan jer la dapat yang macam korang nak tu tapi jangan la lebih-lebih lak
kalau dia dah jodoh kita terima jer la
kalau korang buat macam mana sekalipun
dia tetap jodoh korang
orang kata
kalau pasangan tu setia macam mana sekalipun kalau dah bukan jodoh dia tak kan kemana
tapi
kalau pasangan tu berpisah macam mana sekalipun kalau dah jodoh dia akan bertemu kembali

sama-sama la kita berdoa supaya dapat jodoh yang baik-baik



Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.