About

Salam,selamat datang ke blog nadia

03 Mei 2012

mungkin silapku

 


 bila aku mengenangkan
sejarah kita bersama
pasti aku kan teringat
kisah suka duka bersama
mengapa aku yang terussan
menangung segala derita
sedang kan kau yang disana
tersenyum dan sering ceria
mungkin aku yang bersalah
jangan kau berubah
tapi apa kurangnya dirimu
sering menyalahkan diriku
silap mu sering tertutup
salah ku asyik disebut
tanpa hiraukan perasaan ku
kau pergi terus berlalu


mungkin aku yang bersalah
jangan kau berubah
tapi apa kurangnya dirimu
sering menyalahkan diriku
silap mu sering tertutup
salah ku asyik disebut
tanpa hiraukan perasaan ku
kau pergi terus berlalu
mungkin aku yang bersalah
jangan kau berubah
tapi apa kurangnya dirimu
sering menyalahkan dirimu
silap mu sering tertutup
salah ku asyik disebut
tanpa hiraukan perasaan ku
kau pergi terus berlalu
mungkin aku yang bersalah
jangan kau berubah
tapi apa kurangnya




Tiada ulasan: