01 Februari 2012

can't wait for cd the sims

 
 
bila la mak cik ku nak hantar cdte sims ni x sabar dah nak main the sims dah terbayang bunyi2 dalam the sims tu baby menangis la dapur terbakar la ada panggilan la mcm dah.dah tak boleh nak menunggu lebih lama.hari2 g tgk peti surat setiap kali posmen bg surat kat rumah asyik bukan jer..bila nak sampai ni dan bila la mak cik ku yang sorang ni nak hantar cd the sim ni dah x boleh sabar dah.cepat2 sikit hantar x sabar dah nak main the sim ni.
 
 

                                                                                               

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.