29 Januari 2012

kenduri tahlil

 
hye korang semua,semua sihat ke.skrg ni aq nak cerita pasal semalam,semalam best sebab makcik 2 pakcik2 ngan sepupu2 datang rumah aq sbb malam td rumah aq buat tahlil bacaan yasin.ajak orang masjid ngan jiran2 jer.tapi best sbb ada ramai bila lagi nak berkumpul ramai2 kan maklum lah semua sekolah ada yg kerja biasanya cuma hari cuti x pun asa cuti sekolah atau hari raya atau bulan ramadhan jer.penat tu memang la nak buat mcm mana dah rumah buat tahlil x pa la bukan selalu kan.diorg balik rumah diorg pukul satu pg sbb bg selesai dulu tahlil.selepas selesai majlis sesi untuk kemas2 dapur dan rumah ye la dengan air tumpahnya macam2 la.penat memang penat nak buat macam mana kena la buat.
k la sampai sini jer nnt kit jumpa lagi.assalamualaikum.
 

                                                                                                          

thank coz reading my entry

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.