02 September 2011

perjalanan balik ke kedah

salam semua,pukul 12 lebih kot aq bertolak dari kelantan ke kedah.penat gila walaupun bukan aq yang bawak kereta ye la duduk dalam kereta lama naik lenguh badan aq.mula-mula berhenti kat tanah merah dulu beli makanan untuk makan atas keta nanti.aq turun la beli lok ceng ,lok ceng tu gerai yang jual macam keropok goreng,macam-macam la.lepas tu aq pergi la dekat keta.makan dalam perjalanan .pening gila kepala aq asal masuk keta jer pening.dah la jalan bengkang bengkok macam ular .pening...pening....pening ...aq tidur bangun tidur angun jer sbb tak lena pun sakit badan.sampai la pukul 1 lebih kot berhenti makan dekat masjid jamek.lepas siap makan bertolak ke destinasi yang hendak dituju....sakit perut asyik duk ketawa sbb mira asyik buat lawak dia kata dia ada keta bnyak la rumah banyak la dekat LA ,mcm-mcm lagi.kalau korang dengar mesti dah tergelak-gelak dah.dengar jer la ,dalam pukul 6 lebih baru sampai kedah.....angkat beg semua ...tengok tv pastu ....masuk mandi dan makan malam..dalam 9 lebih pergi giant beli barang.k la aq pun dah ngatuk nak tidur dah ni..nanti aq cerita lain .assalamualaikum

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.