09 September 2011

hari ni hari terakhir sebelum balik ke perlis

salam semua.

rasa macam tak nak balik sana pun ada,sedihnya dah nak bali perlis..tak nak balik tak nak balik..tolong tahan saya dari balik...sabar jer la kan aq ni sedang berjuang menuntut ilmu di alam yang lebih tinggi.sabar jer la.....hati tak tenang bila ingat pasal balik sana...ya allah tolong hamba mu ini kuat kan hati hamba mu ini ya allah.sabar jer la kan tinggal lagi 4 sem jer lagi,memang la tapi lama la.sedihnya dah nak kena balik sana.

                               sedihnya hari ni last kat kl esok dah kena balik perlis.

                                           selamat tinggal kuala lumpur,nnt cuti jumpa lagi. bye all.see you next post

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.