02 Januari 2017

Azam tahun baru 2017



Hye semua
okay
cakap pasal tahun baru kan
mesti semua ada azam kan

Samaada azam tu tercapai atau tak itu atas individu sendiri
Tak semestinya kalau tak tercapai kita kena putus asa
kalau tak tercapai bawalah azam tu untuk azam tahun depan
dan cuba usahakan

Macam saya kan
Azam saya tahun lepas banyak sebenarnya
tapi ada dua yang dah saya capai
jadi azam-azam yang lain tu saya bawa ke azam tahun baru 2017

Mesti korang tertanya-tanya
azam apa kan (macamlah ada orang tanya kan
Macam yang korang nampak dekat wishlist saya tu
dua azam yang dah tercapai pada tahun lepas adalah

1. dapat lesen kereta (Guna duit sendiri tau,so bangga sikit)

2. Habis belajar untuk ijazah ataupun degree

so nampak tak bukan senang nak capai azam kita
kalau kita tak berusaha

Untuk azam-azam  yang lain tu saya bawa ke azam tahun 2017

azam apa?
kena tunggu dulu berjaya atau tidak saya capai azam untuk tahun baru 2017 tu

hahahahah

tak lah

Azam saya untuk tahun 2017

1. Lepas Habis belajar nak rehat kejap

2. Lepas tu nak cari kerja dan rumah sewa @ rumah sendiri

3. Nak beli kereta selepas dah cukup kewangan

4. Kerja dulu kumpul duit

5. Nak pergi melancong keluar negara

6. barulah saya nak kahwin kalau dah ada jodoh
#kalau tak ada jodoh untuk kahwin,jodoh pergi travel la tu
hahahah

banyak lagi sebenarnya tapi cukuplah setakat ni dulu

bateri lappy ni pun dah tinggal 7%

jumpa lagi

take care



Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.