22 Ogos 2016

Dah tak berkesan


hye semua
saya nak cerita sikit pasal nyamuk
sejak-sejak ni banyak pulak nyamuk
lagi-lagi malam
dah spray ubat nyamuk pun masih ada
kebetulan guna ubat nyamuk yang satu lagi
sebab yang biasa guna dah habis
spray banyak pun tak berkesan ada je nyamuk
siap lalu depan muka kita lagi

seluruh badan abis kena gigit
jadi saya bakar ubat nyamuk lingkar yang dulu-dulu tu
nasib baik saya ada stok ubat nyamuk lingkar punya
tak tahu la berkesan ke tak

bau dia dah la kuat
jangan nanti
nyamuk tak mati
saya pulak yang sesak nafas

kalau dah kena gigit duk bergaru je
tidur pun tak lena
kena cari jalan lain ni
untuk hilangkan nyamuk

kalau rumah kampung tak la pelik
ni rumah bandar kot
jauh hutan-hutan
pun ada nyamuk

nyamuk syuh syuh sana
pergi main jauh-jauh

hope ada la jalan lain
untuk hilangkan nyamuk ni

ok la bye

kalau korang ada cadangan bagitahu la yer
terima kasih sudi singgah

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.