About

Salam,selamat datang ke blog nadia

30 Disember 2012

tersalah panggil

 

hye semua
ok kat sini aku nak cerita sikit pasal kat tempat aku praktikal tu
ada satu hari tu pn zanita suruh aku print color disebabkan printer kat tempat aku tu rosak jadi aku pergi la jumpa en mahmood sebab printer dia jer yang bercolor yang lain hitam putih
aku pun jumpa  la en mahmood tapi masa tu dia tengah meeting ngan en hardial so dia suruh aku print sendiri masalahnya kena tukar setting dia tu yang aku tak tahu
jadinya aku minta tolong dekat en wan ezreen bila aku minta tolong dia,dia cakap dia pun tak tahu jadi dia minta tolong en am
so en am pun bangun dari tempat dia
en am datang kat aku boleh pulak dia tersalah panggil ****** kat aku
pastu dia sedar kot pastu dia cakap terpanggil ****** lak pastu en wan ezreen pun kata untunglah
lepas tu en wan pun pergi tempat duduk dia balik
aku pun tanya la en am macam mana nak ubah setting ni kena ubah ke
lepas tu dia pun try la dan dia print satu pastu dia cakap try dulu nanti tengok jadi ke tak
lepas dia print dia cakap tunggu dia lambat sikit pastu dia terus pergi tempat dia balik
jadi aku pun tunggu la sampai abis keluar then aku pun terus print yang satu lagi lepas siap tu aku pergi balik cakap kat en wan ezreen aku suruh dia cakap kat en mahmood thank you mungkin dia tak dengar so aku ulang balik aku pun cakap la macam ni nanti cakap dekat en mahmood terima kasih dia pun cakap terima kasih jugak dalam bahasa cina Xièxiè
aku pun senyum then terus pusing nak balik ke tempat aku lepas tu aku cakap kat en am thank you ye la kan dia dah tolong aku
lepas tu masa aku tengah nak jalan tu en am panggil dia nak tengok jadi ke tak bila dia dah tengok en am suruh kim salam dekat pn zanita
lepas tu aku pun terus la jalan
dan terus bagi dekat pn zanita

k la sampai sini jer entri kali ni jumpa di entri terbaru

Tiada ulasan: